2018-09-12

IZARREN HAUTSA

39 iruzkin:

  1. Ni pentsatsen dut gai hau ondo egingo dudala.
    IZARREN HAUTSA deitzen da.
    Gai hau unibertsoari buruz doa.
    Donostira joango gara,planetariora.
    Gai hau gustatzen zait asko gustatzen zaidalako planetak.
    Ere ipuin bat idatzi behar dugu.
    Hegoi 5B

    ErantzunEzabatu
  2. kaixo:Ni uzte dut oso interesgarria isango dela planetak,galaxia,izarrak...astertzea.
    Niri ez zait asko gustatzen musica ori baina bueno liburua uste dut gustatuko zaidala.Niretzat zulo beltzak interesgarriena da ,ez dakizu zer egongo den or barruan.Liburua idastea gustatzen zait.Liburuak oso interesgarriak dira,niretzat claro.
    Maia Ayerbe 5.B

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo.
    Izarren hautza oso dibertigarria iruditzen zait, zergaitik?
    Ikasiko dugulako unibertsoa,
    Donostiako museora joango garelako,
    abestia oso polita da,
    eta oso polita da galaxiak eta abar ikastea.
    Marwa 5.B

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo:
    Lehenengo gaia izarren hautza deitzen da.
    Unibertzoa ez zait azko guztatzen.
    Zietzia museora joango garaeta planetarioa ikusiko dugu.
    Liburu bat idatziko dugu unibertzoari burus.

    nerea 5.B

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo:
    Niri unibertsoaren gaia asko !GUSTATZEN ZAIT!
    Niri gustatzen zait Kometa.
    Eta ondo ikasi behar da unibertsoaren informazioa uste dut.
    Abestia oso polita da.
    Da unibertsoaren burus.

    Bryan 5.B

    ErantzunEzabatu
  6. Txanelako lehenengo gaia Izarren Hautsa da. Asko gustatzen zait abestia. Gaia,unibertsoari buruz doa. Gai onetan, asko ikastea espero dut. Astronautak asko-asko gustatzen zaizkit. Izarrak,eguskia eta ilargia gustatzen zaizkit.Izarren Hautsaren abestia Mikel laboak abesten du eta oso-oso ondo abesten duela iruditzen zait. Gai onetaren proiektua asko gustatzen zait unibertsoaren ipuin bat idatzi behar delako.
    JUNE 5.B

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo
    Lehenengo gaia izarren hautza deitzen da,
    niretzat oso interesgarria da,gainera
    Donostiko zientzia museora joango gara
    eta oso ondo pasatuko dugu planetarioan.
    Gure irakaslea erakutzi digu abesti bat
    gaiaren serikusia daukana.
    NAHIA 5.B

    ErantzunEzabatu
  8. Niri gai hau momentuz guztoko dut.IZARREN HAUNTZA abeztia guztoko dut , gaia interesantea iruditzen zait eta ipuina idazteare indeia oso ona iruditzen zait .
    eta orrela imaginasioa erabiltzen dugu.Espero dut oso ondo pasatzea Donostiara.
    ALAIN.D 5.B

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo:
    Lehengo liburua txanelakoa deitzen da izarren hautsa
    5 mailakoa da, abestia oso polita da itz egiten du gizakion
    edo pertsonak gure munduari buruz, liburua itz egiten du planetak saturno urano... eta etraterresteak ere .

    Zuriñe 5B




    ErantzunEzabatu
  10. lehenengo gaia Izarren hautza da . Niri unibertsoko gaia oso interesgarria iruditzen zait ...
    nik gogo asko daukat irristaketa egiteko eta Gorbeiara joateko .
    Espero dut askar bukatzea gaia unibertsoko ipuina egiteko.
    Nik Donostiako zietzia musera joan naiz baina ez du importa.
    Danel 5.b

    ErantzunEzabatu
  11. 1 GAIA:
    Izarren Hautsa uzte dut oso polita izango dela.
    Donostiko zientzia museoa juango gara planetako gausa hitz egiteko juango gara 9:30 eta 17:00 etorriko gara oso dibertigarria izango da.
    Gaia amaitzen denean ipuin bat egingo dugu, eta asko gustatzen zait
    ipuinak egitea.

    lucia 5-B

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo:
    kanta polita da batezere Izarren Hautsak gaiarekin lotuta dagoelako eta niri gai
    hori asko gustatzen zaidalako unibertsorengan hitzegiten duelako. Ni uste dut gorbeiako parke horretara joango garenean oso ondo eta pozik egongo garela baina bahita ere gainerako irtenaldietan, berdin berdin ni beti gustura.Agur bat:
    Beñat 5-B.

    ErantzunEzabatu
  13. KAIXO:
    Lenengo gaia izarren hautza deitzen da, gaian agertzen den abestia gaia bezala deitzen da Izarren hautza ,abestia oso polita da izarrak buruz doa, eta 7:20 minuto iraunten du.
    Gaia izarrak eta planeten buruz doa ,Urrengo hilabetean Donostiako Zientzia museora joango gara .
    Aizea Lillo 5ºB

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo
    Gai hau oso interesgarria dela uste dut. Abestia gustatzen zait ere marraskiak hasi gara txanelarekin eta geiago nainuen ikasi . Niri ipuina gustatzen zaizkit idasteak nik egon naiz zientzia museoan eta oso polita da joango gara Urriaren 18 a
    amaia 5.B

    ErantzunEzabatu
  15. KAIXO
    Izarren hautzaren abeztia tristea da eta baina polita da.
    Eta txanelako lehenengo gaia izarren hautza deitzen da.
    Eta gogo asko ditut donostira planetariora ikustera lagunekin ,
    baina orretarako asko ikasi behar dugu.
    baita ere autobusean ondo pasatzeko.
    gogo asko ditut planetak ikasteko eta gauza geiago ere bai.

    AMARA 5.B

    ErantzunEzabatu
  16. kaixo. Lehenengo gaia asko gustatzen zait oso ondo dago, astronautak eta espazio guztia buruz doa, zenbat planetak daude, zenbat konstelasioak... 5garren maian irterak oso onak dira ez da bakarrik dibertigarria irterak egitea, lagunekin egotea ere bai oso dibertigarria da eta egin mate ere bai nola ez.Daukat gogo azko joateko irterak horiek. Eta ipuinaren buruz ez nago oso pozik ze nik es naiz oso ondo ez idazteko eta erez marrazteko.
    Daniel 5.b

    ErantzunEzabatu
  17. Lehenengo gaia IZARREN HAUTSA deitzen da.
    Lehenengo gaia uste dut asko gustatukoz adalada, abestia ez zait asko gustatzen, gaia oso interesgarria da, unibertsoa eta planetak oso interesgarriak direlako.
    Gaiaren proiektua ipuin bat idaztea da, ipuinak idaztea gustatzen zait eta ere Donostiko zientzia museora joango gara.
    Naroa 5.B

    ErantzunEzabatu
  18. Niri unibertsoaren gaia interesgarria iruditzen zait. Gainera liburua egitea ideia ona iruditzen zait. Gaia izarren hautsa deitzen da eta abestia oso polita da. Uste dut ipuin polita aterako zaidala.

    ErantzunEzabatu
  19. Lehenengo gaia IZARREN HAUTSA da
    unibertzoari buruskoa doa.
    Uste dut Donostiako bidaia oso ona
    izango dela.
    Bueno uste dut denak oso onak izango
    direla.
    Noa

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo : Nik uste dut gai ahu oso polita eta interesgarria izango dela gainera itzura ona dauka baita ere zaila . Izarren hautza abestia oso polita da eta luzea unibertzoari buruz abesten du, ere naturari buruz. Urrengo hilabetean gutxi gora bera Donostiko sientza museora joango gara planetario batera eta unibertzoari buruzko gauzak ikuztera oso polita da lla lloan naizelako baina berriro lloateko gogoak ditut . Baita ere galaxiako ipuin bat egingo dugula pizkat zaila izango da baina ondo egingo dudala eta luzea egingo dudala orain idazten nagoena bezala jajaja .

    Ane 5.B

    ErantzunEzabatu
  21. Kaixo: nik uste dut gai ahu oso interesatea eta polita izango dela.
    Urrengo ilabetean joango gara zientzia museora planetarioa ikustera Donostin.
    Gai ahuetan ipuin bat egingo dugu , nirea seguroenik prinntzesa galaptiko izango da . Nire ipuina oso dibertigarria , polita eta luzea izango da ja, ja,ja.
    Alain.c 5.B

    ErantzunEzabatu
  22. Kaixo,niretzat asko guztatzen zait.
    Eta oso polita da.
    nik izarrak eta natura ikasi nahi dut.
    Mireia 5.A.

    ErantzunEzabatu
  23. Niri gustatu zait abestia nire ustez pixka bat luzea baina polita izan da.Kurtso honetan gustatuko litzaidake meteoritoak nola sortzen diren ikastea.Niri ere,asko gustatzen zait galaxia,espazioa eta izarrako gauzak.Nire iritziz asko ikasiko dudala uste dut Maria eta Joxerekin eskerrik asko,eta aupa 5garren maila!!!
    Nahia 5.A

    ErantzunEzabatu
  24. Kaixo,
    Niri abestia asko gustatu zait oso polita da.
    Ni gai honetan izarrak eta meteoritoak zerez osatuta dauden ikasi nahi dut eta uste dut gai hau oso interesgarria izango dela.
    Laida 5.A

    ErantzunEzabatu
  25. Oso polita da,entzuten dudanean biotzera aiegatzen zait.

    Gai onetan,izarrei,gure galaxiari,eta gure unibertsoari burusko gustia ikasi nahi dut.

    Ander D. 5.A

    ErantzunEzabatu
  26. Abestia asko gustatu zait. Uste dut lehenengo gaia asko gustatuko zaidala.
    Oso dibertigarria iruditzen zait.


    Unax 4.A




    ErantzunEzabatu
  27. Nik uste dut gaia honetan unibertsoa,izarrak,meteoritoak,konstelazioak... ikasiko dugula niri gustatuko litzaidake ikastea kontaminazioa ez egitea... uste dut gaia hau oso lasaia izango dela eta abestiari buruz, niretzat oso polita eta lasaia da.


    Aitor 5.A

    ErantzunEzabatu
  28. Kaixo:niri oso polita iruditzen zait abestia eta abesten du gaiari burus.Nik uste dut galaxiako gausak ikasiko dogula,kometak,meteoritoak,izar euriak...nire ustes erebai ikasiko dugu naturari burus itzegingo dugula,zertaz dauden eginda gausak:meteoritoak,galaxsia,mundua,konstelasioa...

    Ane 5.A

    ErantzunEzabatu
  29. Oso polita da,entzuten dudanean biotzera aiegatzen zait.

    Gai onetan,izarrei,gure galaxiari,eta gure unibertsoari burusko gustia ikasi nahi dut.

    Ander D. 5.A

    ErantzunEzabatu
  30. Abestia oso polita da alaia eta oso lasaia.Ni gaian nai dut eman izarren hautsa oso interesgarria iruditzen zaidalako eta al duzu ikasi asko.

    Itsaso 5.A

    ErantzunEzabatu
  31. kaixo,niri asko gustatu zait abesti hau,oso polita da:niri gustatuko litzaidake ikastea asko unibertzoari buruz,naturari buruz,asteroidei buruz,konstelazioi buruz,kometei buruz,KONSTELAZIOI BURUZ BERRIRO...dena ikazi nahi dut. :V

    Maren 5.A


    ErantzunEzabatu
  32. Kaixo ba gustatu zait asko piska bat geiago eta negarrez asten naiz bueno ba uste dut unibertsoa,astronomia eta natura ikasiko dugula orduan uste dut gai au interesgarria izango dela
    Gabriel 5.A











































    Gabriel 5.A

    ErantzunEzabatu
  33. Niri asko gustatu zait . Lehen entzun nuen . Polita eta tristea da,hori guztatzen zait. Ni dakit kometak harriak edo meteoritoak direla . Harri beroak direla eta lurraren atmosfera ikutzean hoztu egiten da eta buztana ateratzen zaio .Planeta batzuk metanosko{gas posointsua}itsasoak ditu.
    Ander L. 5.A

    ErantzunEzabatu
  34. Ka
    Kaixo gustioei!!
    niri gustatu zait asko abestia oso polita eta itzak inspiratzeko direla
    niri guztatzen zait asko planetak, nahi dut jakin nola diren planetak
    Jupiter,Urano,Marte,Saturno eta pila pila bat erebai guztatzen, zait asko natura eta jakin nahi dut animalen bisitsa eta landarena.
    UNIBERTSOA GORA!!!!!!!!!!!!!

    Danel 5A
    (:

    ErantzunEzabatu
  35. Niri asko gustatzen zait abestia,lasaia eta polita da eta gai onekin asko ikasi egin nai dut.
    Hamza

    ErantzunEzabatu
  36. kaixo!
    Nik nai nuke ikasi Euskal Herriko konstelasioak , niri espazioko ideia oso ona da : izarrak,galaxia ,etb gustatsen zait .Saila izango da (izarra izango dira sailenak) .Nire iritsian gustokoa izango nuke guk (5.a eta 5.b ) espazioko marraskiak egitea .Uste dut zientsiako pertsona importanteen burus itzegingo dugu.
    :D
    Karla.H 5.A

    ErantzunEzabatu
  37. Kaixo abestia oso lasaia da
    eta super-super polita da niretsat.
    Eta eguskitako gaia eman nai dut
    interesgarria iduritsen saidalako.








    izotz 5.A

    ErantzunEzabatu
  38. Oso polita da , ni gai hau ikusi nahi dut bai edo bai

    NOEMI 5.A

    ErantzunEzabatu
  39. Asko gustatu zait.Eskerrik asko Maria eta Joxe.Nik uzte dut gaia hau asko gustatuko didala.
    Maider5.A

    ErantzunEzabatu