2018-09-12

GOGOETAK

 Nola ikusten duzu zeure burua 5.mailan?
- Iazko kurtsoarekin alderatuta zein izango da desberdintasuna?
- Aldaketaren alde onak eta txarrak
- Lagunekin nola moldatuko zara? eta irakasleekin?
- 5.maila zoragarria izateko nolakoa izan beharko litzateke?

Pentsa ezazu eta kontaiguzu iruzkinetan.

45 iruzkin:

  1. Kaixo:
    Nik bost garren mailan entzun dut oso zailaa dela.
    Horregaitik nire etxean asko ikasi behar dut.
    Nik nahi dut irtera asko egitea.
    Joxe mate eta txanela emango dit.
    Maria gazte emango dit.
    Nerea musika,Serapio soinketa eta Paco ingelesa.
    Urte honetan portatila daukagu.
    Espero dut oso ondo moldatuko naizen andereño eta maisurekin.
    Hegoi 5B

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo:
    -piska bat salla izango da baina emango dut guztia kurtsoa ondo pasatzeko.
    Eserrez errepikatu dudala baina bai aldatuko dudala izango da nire lagunak,andereinua,bloga eta nire la gunak ordenagailua berria duela .Gausa ona da nire lagun berriak oso onak dira nirekin eta oso majuak dira.
    Niretzako piska bat salla izango da moldatu lagunekin baina andereinuarekin oso onda nabil.Nik ez nuke aldatuko ezerres orrela dago ondo guztia.
    JULEN 5.B :)

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo:
    ni pentzatzen dut etxeko lan gehiago egongo direla ,baina nire lagunekin oso ondo moldatzen naiz, eta uzte dut... Joxe ere oso majua dela .
    Ere gustatuko litzaidake irtehera asko egitea eta oso,oso,oso ondo pasatzea.
    niri gustatzen zait mate,txanela,gazte....egitea baina...gehiago nahi dut soinketa.


    Urte onetan ordenagailuak eman digute!!!!Se ondo ,lanak egingo ditugu etxean eta ikastolan,ere blog bat egin dugu eta ARANSUGEAK deitzen da ,blogean gausa asko egongo dira ruleta bat dago,irteherak jartzen dira,eta gure argazki gustiak or egongo dira.
    MAIA AYERBE 5.B

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo:
    Niri guztatuko litzaidake irteera asko egitea
    eta ondo pasatzea,lagunekin araso asko ez izatea
    eta asko ikastea.Aurten tutore berri bat dut
    eta oso jatorra da.
    Aurten erebai daukagu lagun berri bat oraindik
    ez dut oso ondo esagutu baina uste dut
    oso jatorra dela.
    NAHIA 5.B


    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo:
    Ni etxeko lan asko egongodirela baina oso ondo pasatuko dugula irteeretan oso ondo pasatuko dugula.
    Eta gausa asko ikasiko dugula Joxe rekin oso irakasle ona dela nire ustes.
    asko ikasiko dugu JOxe rekin eta ere Maria rekin.
    klasean lagun berri bat daukagu klasean.
    Eta ordenagailu berriak ditugu.
    Uxue 5.B

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo:
    nire burua 5.mailan ondo ikusten dut,baina badago beste zailtasun bat dago asko ikastea baina aldi berean ondo pasatzea.
    Iazko ikasturtearekin alderatuta uste dut 5.maila zailagoa izango dela liburu gehiago,azterketa gehiago eta gehiago ikasi beharko dugulako.Ni uste dut alde ona dela ordenagailua eta irakasle majua dugulako.Ni lagunekin ondo baino hobeto pasatuko dut baina baita ere irakasleekin.5.maila oso dibertigarria izan beharko litzateke.Beñat 5.B.

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo:
    Nik uzte dut bostgarren maila laugarren maila baino nota obeagoak izango direla. eta ondo konponduko naiz Joxe eta Mariarekin majuak direlako eta
    Nik irteera asko egin nahi ditut .Eta haurtenordenagailu berria dugu ,eta egiten ditugun irteerak blogan egongo dira. Haurten lagun berria dugu Julen.

    AMARA. 5.B

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo:

    Nik bosgarren mailan asko ikasiko dut laugarren mailan baino notak obeagoak ateratzeko.Irtera asko egingo ditugu.Denak oso politak eta oso dibertigarriak izango dira,uste dut geien gustatuko zaidan irteera Donostikoa izango dela.Joxe eta Maria aurtengo nire irakasle berriak dira eta uste dut oso ondo moldatuko naizela beraiekin.Aurten,gauza berri asko daude:ordenagailu berriak,irakasle berriak,gelako lagun berria,urdutegi berria...Asko guztatzen zait ordenagailuekin egoteak.Asko gustatzen zait gela.
    Uste dut oso ondo pasatuko dudala bosgarren mailan!
    June 5.B

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo:
    Nik uste dut 5.maila piska bat saila izango da eta oso ondo pasatuko dut
    aurte tutore berria daukat eta pasaden urtean ez neukan ordenagailua eta urte onetan daukat ordenagailuan.Nik uste dut ondo moldatuko naizela ikaslekin eta irakaslekin .Piska bat ikasi eta gero jolastu
    Amaia5.B

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo:
    Niri esan didate 5.maila kurtzo zaiena dela.
    Kurtzo anetan asko ikasi behar da asterketa asko izango ditugulako.
    Uste dut tutoreak oso majuak direla.
    Uste dut denak oso ondo hasi garela kurtzoa.

    nerea 5b

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo:
    Niri esan didate 5 maila dela zailagoa 4 maila baino,
    niri ez zait importa zer egingo dugu 5 mailan, niri
    5 maila gustatzen zait,
    nik oso ondo moldatuko naiz irakasle berriekin ,
    nik espero dut oso baina oso ondo moldatu ,
    nik 5 maila gustatzen zait chromebook,
    gure irakasle oso ona da.

    zuriñe 5b

    ErantzunEzabatu
  12. kaixo:
    lucia naiz,5-B aurten tutore berria daukat,Joxe deitzen da eta oso jatorra da.
    Aurten denok ordenagailu bat erosi dugu,ordenagailuan etxerako lanak egingo dugu batzuetan.Aurten ere lagun berri bat daukagu gelan Julen deitzen da eta oso jatorra da.
    Gustatuko litzaidake aurten irtera asko egitea ,ere nahi dut lagun berriak egitea,uzte dut Joxe rekin ondo moldatuko naizela.
    lucia 5-B

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo:
    Niri gustatuko litzaidake 5.mailan irteera asko egitea,ondo konpontzea tutoreekin eta erresa isatea.
    Entzun dut pixka bat sailagoa izango dela.Aurten klasekoek erosi dugu denok portatil bat eta blog berri bat daukagu, blog horretan lan batzuk egingo ditugu eta publikatzen ditugu, ere exkursioak egiten ditugunean Joxe, gure tutorea publikatuko du argazkiak .
    Lagun berri bat daukagu klasean eta Julen izena du.
    Momentuz oso ondo moldatzen naiz tutoreekin,denak oso alaiak dira eta klaseetan oso ondo pasatzen dut.

    Aizea Lillo 5´B

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo:
    nik uste dut 4.maila baina zailagoa izango dela,lagun asko egingo ditudala,
    oso ondo pasatzen hari naiz.Aurten tutore berria daukat Joxe deitzen da, maxua da,ondoko gelako turorea,Maria deitzen da,Joxe bezala da,oso maxua da.
    Lagunekin oso ondo pasatzen hari naiz AGUR.

    ondoko gelako tutorea,Maria deitzen da,Joxe bezala,maxua da.uste dut
    Naroa 5.B

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo :
    nik pentzatzen dut aurreko kurtzoa baino zailagoa da kurtzo hau .
    nik ere pentzatzen dut tutorea oso jatorra izango dela .
    ere izago dugu lagun berri bat (Julen) .
    ordenagailuak erabiliko dugu baina ere izango dugu aldaketa berriak.
    ALAIN.C 5.B

    ErantzunEzabatu
  16. kaixo:
    nik uzte dut 5B
    kili-kolo izango dela.
    Tutorea oso ona da eta
    oraindik ez da zaila.
    Julen iseneko mutil berri
    bat dago.
    Nire lagunak oso jatorrak dira
    denak mutilak eta neskak.
    Noa 5.B

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo:
    Niri gustatuko litzaidake 5.mailan irteera asko egitea,
    etxerako lan asko ez bidaltzea.
    Joxe rekin oso ondo moldatzen naiz
    segurazki lagun asko egingo dugula,
    lagun berri bat daukagu Julen du izena,
    portatil bat daukagu,
    blogean argazki asko publikatuko dugu,
    batzuetan etxerako lanak portatilan egingo dugu.
    Marwa 5.B

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo : ni pentzatzen dut uzte dut ondo moldatuko naizela maixuekin eta lagunekin ere lagun berri bat (julen) eta ere maizua (joxe).Espero dut ondomoldatzea seigarren mailakoekin futbol selaian eta ez bakarrik seigarren mailakoekin denonekin eta gure kronbookarekin gauza asko ikasi eta tailerretan oso ondo pasatu.
    alain. d 5.b

    ErantzunEzabatu
  19. Kaixo ni ikusten dut nire burua 5.mailan ikustendut trankil.
    Danel 5.B

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo:niri gustatuko litzaidake 5garren mailan irtera gehiago egotea oso gutxi daude eta ere ez etxerako lan azko egotea.Ni oso ondo ikuzten naiz 5garren mailan .Iazo kurtsoarekin desberdintasun azko dago adibidez orain ezin dugu idatzi liburutan bakarrik koadernotan,gure ordenagailu propioak daukagu.....Aldaketaren alde txarra ezer eta aldaketaren alde onak dena oso gustora nago hemen 5garren mailan.Lagunekin oso ondo moldatzen naiz eta berriarekin ere bai bere izena da julen 5garren mailakoa da errepikatu du ez bakarrik julenekin guztiekin, eta nire irakaslearekin oso ondo nago deitzena da joxe oso jatorra da eta gogor-gogor dago.


    Daniel 5.b

    ErantzunEzabatu
  21. Kaixo ni nire burua 5garren mailan ondo ikusten dut.Gustatuko litzaidake berriz,2 egun joatea txango batera eta tailer asko egitea.Lagunekin oso ondo moldatzen naiz eta jolas asko prestatzen ditugu.Maria gure andereñoa da eta niri asko gustatzen zait nik uste dut oso ondo azalduko dituela etxerako lanak etb.
    Nahia 5.A

    ErantzunEzabatu
  22. Kaixo nik uste dut 5.maila,4.maila baino sailago izango dela.Momentus irakaslea oso jatorra da,nik uste dut ondo aterako zait 5.maila.Niri gustatuko litzaidake irtera gehiago egotea.
    Laida 5.a.

    ErantzunEzabatu
  23. Kaixo: niri gustatuko litzaidake asterketa asko ez egotea, uste dut asterketa gutxiekin kurtsoa errezago izango dela .
    Uste dut 5. maila erdixka izango dela ,baina lagunekin eta Mariarekin oso ondo pasatuko dut.


    Nora 5.a

    ErantzunEzabatu
  24. Kaixo:niri gustatuko litzaidake egin irteera gehiago beste lekutan ez hemen denak dira hemen,kenduta donostikoa.
    5garren maila uste dut oso zailagoa izango dela 4garren mailarekin konparatuta espero dut ez dela oso zaila nik pentsatsen dut bezala.
    Gainera irakasle berria dugu Maria deitzen dela oso jatorra da.


    Aitor 5.A

    ErantzunEzabatu
  25. Ni oso ondo ikasi egin nahi dut
    eta lagunekin konpondu eta jolastu
    eta lagun geiago egin nahi ditut
    irakaslehekin konpondu.
    hamza5 gela

    ErantzunEzabatu
  26. Kaixo,niri gustatuko litzaidake gauzak dibertigariak egitea 5.mailan.Eta denek kolaboratzea, ondo eraman nahi dut jendearekin.Gustatuko litzaidake irteera gehiago egitea eta politak direnak, maixu berriak oso jatorrak dira. Ondo pasa 5.maila!!!
    Maider 5.A

    ErantzunEzabatu
  27. Kaixo:niri gustatuko litzaidake joatea lekuetan egun 1 lo egitea.Ez egoteko etxerako lan azko .Nik oso ondo nago 5 mailam Mariarekin eta konparatzen ba dut 4 .mailarekin 5.mailan.Uste dut lan geilago egingo dugula.Eta daukagu ordenagailu berriak guretzako.Uste dut oso ondo pasatuko dugula.Eta erebai lan asko egingo dugula.Ane 5.A

    ErantzunEzabatu
  28. Kaixo ni uste dut 5.maila zaia izango dela
    ondo dagoela dagoen bezala
    eta andereñoak oso-oso jatorrak dira.





    izotz 5.A

    ErantzunEzabatu
  29. Kaixo nik uste dut 5.maila zaia izango dela baino saiatuko naiz,
    niri Maria ondo moldatu zait eso jatorra da

    Fran 5.maia

    ErantzunEzabatu
  30. kaixo esaten dute 5. maila da zailena baina nik uste dut oso ongi dagoela eta uste dut andereño oso jatorra dela eta ikasten badut asko joango naiz 6.mailara
    Hegoi .5 maila.

    ErantzunEzabatu
  31. Kaixo ni Ander naiz ,espero dut gauza asko ikastea . Nola jolasten da flipity gurpilera .Ni nahi dut landareak eta animaliak klasean isatea .5. mailan gauza dibertigarriak egitea nahi dut adibidez: Scrach , proiektuak , marrazkiak...
    ondo pasa
    Ander 5.A

    ErantzunEzabatu
  32. Kaixo 5.maila oso ondo dago dagoen bezala.Tutoreak oso jatorrak dira.Niri gustako litzaidake irteera gehiago egotea.Maria asko gustatzen zait nire tutorea izateko.




    Unax 5.A

    ErantzunEzabatu
  33. Niri gustatuko litzaidake:jolas,irtera , jende berri gehiago gure eskolarako...
    Ere,gustatuko litzaidake,komunera joateko baimena klase orduan.Ni uste dut denok parte artzen ba dugu 5. maila oso erresa isango dela gusiontzat.
    Eta anderenioekin hitz egiteko denbora gehio behar dugu denok.:)



    Ander D. 5.A

    ErantzunEzabatu
  34. kaixo!ni gaur kontatuko dut ser pentsatsen dut ,nire andereño beriekin oso ondo konpontsen naiz(bueno sauriekin languntsen ba didate).Lagunak nai dut ez niri bulling egitea(ez didate egin oraindik).Ni nai nuke irteera geiago ,edo 2 edo 3 irteerak gehiago vitoria kanpotik.MESEDES EZ ESAN NI BETI INGELESEKO ANDEREÑOREKING NAGOELA!!!!!Maria jatorra da ,baino pixka beldura daukat niri garrasi egotea.Bueno zaila izango da baino nire lagunak,anderenjoak eta nire familia lagunduko didate.AGUR GUSTIOI!!!!!

    Karla.H 5.A

    ErantzunEzabatu
  35. Niri gustatuko litzaidake:jolas,irtera , jende berri gehiago gure eskolarako...
    Ere,gustatuko litzaidake,komunera joateko baimena klase orduan.Ni uste dut denok parte artzen ba dugu 5. maila oso erresa isango dela gusiontzat.
    Eta anderenioekin hitz egiteko denbora gehio behar dugu denok.:)



    Ander D. 5.A

    ErantzunEzabatu
  36. Kaixo ni ondo nago 5. maila egiten dut gausak ordenagaiuarekin
    eta archibadorea ficha gordetzeko.
    RUBEN 5A

    ErantzunEzabatu
  37. Kaixo 5 maila zaia izango da,oso oso zaia ez
    daukagu Maria oso jatorra eta lista da
    guk gaude 5 mailan
    listoak gara eta badakigu egiten
    egingo dugu mate,txanela eta beste gauzak ere
    eta pentzatu behar da asko
    baiño guk gara arantzabelakoak
    AUPA!!!! guztioei
    (:
    Danel V 5A

    ErantzunEzabatu
  38. Kaixo ba gustatuko litzaidake 5garren mailan ez izatea zaia baña oso ondo nago lagunekin irakaslekin ordenagailuekin klasea eta klasea oso polita da.




    Gabriel 5.A

    ErantzunEzabatu
  39. Kaixo ondo lagunekin ondo ,5.maia ondo ,irakaslearekin ondo ,dena ondo oso ondo bikain dibertigaria izan bear da klasea ori bakarik. Noemi 5.a

    ErantzunEzabatu
  40. Nik oso ondo pasatu dut.
    Gauzak asko ikasi dut,ordenagailuan eta gausak ikasi nahi dut.
    Irakaslea jatora da.
    Eta gustora nago.
    Mireia 5A

    ErantzunEzabatu
  41. kaixo,nik uste dut ikasturte hau erresa izango dela:Mariarekin(irakaslea)ondo moldatzen ari naiz,lagunekin obeto nago,nabaritzen da laguneen aldaketa,ETA FRAN ILEA MOSTU DU!!:D Niri gustatuko litzaidake lan gehio egitea,GELA IZILIK MANTENTZEA,beste umeak etortzea eta denak denekin ondo moldatzea :V
    Maren 5.a

    ErantzunEzabatu
  42. Kaixo ni gustora nago klasean nire lagunekin eta nire ikaslearekin [Maria]
    oso majua da gurekin ondo portatzen da eta oso oso alaia.
    Itsaso 5.A

    ErantzunEzabatu
  43. KAIXO niri gutatzen zait planetak ikasi gustatuko zait,baina 2.mailan uste dut ya ikasi nuen baina ya es naiz akordatzen

    FRAN 5.A 7u7 :D

    ErantzunEzabatu
  44. KAIXO niri gutatzen zait planetak ikasi gustatuko zait,baina 2.mailan uste dut ya ikasi nuen baina ya es naiz akordatzen

    FRAN 5.A 7u7 :D

    ErantzunEzabatu
  45. Kaixo niretzat da oso interesgarria gaia berria eta nik nai dut gaia berrian ikasi sertas dago eginda metioritoa :)
    Hegoi 5.

    ErantzunEzabatu