2019-11-28

ARRIKRUTZ


24 iruzkin:

  1. Osteguna,goizeko bederatzietan autobusa hartu genuen Arrikrutzera joateko. Autobusean oso ondo pasatu genuen, denok abestu genuen eta argazkia asko egin genituen, poz pozik egon ginen. Hamarrretan heldu ginen Arrikrutzera, lehenengo bideo batzuk ikusi genituen eta gero hamaiketakoa jan genuen. Ondoren arroka asko ikusi genituen eta asko ikasi nuen. Kobazuloa oso handia eta polita zen, gauza asko zeuden, animaliak, arrokak, estalagmita eta estalagtitak.

    Nire ustez politena kobazuloa zen, oso polita zen eta animali oso arraroak ikusi genituen. Asko ikasi nuen Adrianekin, arrokei buruz asko ikasi nuen.
    Bukatzeko Oñatira joan ginen bazkaltzera, Oñatin oso ondo pasatu genuen asko jolastu genuen eta lagun asko egin genituen.

    Oso polita da eta asko ikasten da begiraleekin, koba oso polita da eta lagunekin edo familiarekin joan ahal da leku asko dagoelako.

    MARWA 6B

    ErantzunEzabatu
  2. Arrikrutz Oñati ondoan dagoen kobazulo bat da. Kobazulo horretan sartu baino lehen bideo bat ikusi genuen Arrikrutz eta bere inguruei buruz, eta noski, hamaiketako bat egin genuen. Kobazulora joateko bidean harri desberdinak ikusi genituen.

    Harri hoiek hauek ziren: sedimentarioak, magmatikoak eta beste bat ez dudana gogoratzen. Kobazuloa polita da, eta oso dibertigarria, eta gehien nabarmentzen ziren objetuak,estalakmitak eta estalaktitak ziren. Bidean lehoi baten hezurdura faltsua eta lehoiaren eskultura faltsu bat zegoen, eta batzuk beldurtu ginen sustoarengatik. Sabaitik ura erortzen ari zen, eta ur oso hotza! Ere ikasi nuen ez zeudela estalakmitak edo estalaktitak zuzenak, ere badaudela diagonalak ala okerrak, eta hartz batzuk horra sartzen dira negua pasatzera, baina gosez hiltzen dira.
    Kobazuloan egotearen esperientzia oso ona izan zen, errepikatzekoa, eta dibertigarria. Beharbada nire familiarekin joango nintzateke!

    Bueltatzerakoan Oñatin bazkaldu genuen eta gero autobusez bueltatu ginen etxera. Oso dibertigarria izan zen Oñatirako eta Arrikrutzerako bidaia!

    Beñat Belakortu 6.B

    ErantzunEzabatu
  3. Goizeko 9:30tan atera ginen Arantzabelatik Arrikrutzerako bidean. Hara iristerakoan bideo bat ikusi genuen eta hamaiketakoa jan ondoren, bi taldetan banatu eta kobazulorantz abiatu ginen. Kobazulorako bidean harri mota asko ikasi genituen eta azkenean, kobara sartu ginen. Estalagmita, estalaktita edo zutabe bakoitzeko azalpen bat ematen zigun Adrian gidak. Lur azpitik kilometro eta piku ibili ondoren buelta eman genuen eta Oñatira joan ginen bazkaltzera.

    Gauza asko ikasi genituen, horien artean estalaktitek urte askoren buruan gainezka egiten dutela eta oraindik gauza gehiago ere bai, baina gauza interesgarriena eta politena urak duen azidoarekin kareharria nola desegiten den ikustea izan zen. Hortaz aparte idi adarra jo genuen eta hori izan zen gauza politenetako bat.

    Nire ustez txangoa oso interesgarria izan zen, baina nik denbora gehiago egon nahiko nuke kobazulo barruan.

    Kirmen 6B

    ErantzunEzabatu
  4. Aurreko astean, Azaroak 28an Arrikrutzera joan ginen. Autobusa, goizeko 9:30 hartu genuen. Bidaia polita izan zen, paisaia zoragarriez beteta. Egia esan,nik lokartuta eman nuen bidaia osoa, oso nekatuta nengoelako. Arrikrutzera ailegatu ginen, eta bideo bat ikusi genuen. Horren ostean, hamaiketako bat egin genuen eta gero, bi taldeetan banatu ginen,6A eta 6B. Gure gidariak, Adrian zuen izena, eta kobazulora eraman gintuen. Haitzuloa zoragarria zen, estalagmita eta estalagtitaz beteta.

    Niretzako politena izan zen, lehoia ikusi genuenean. Ikaragarria zelako. Beldur pixkat pasatu nuen baina orokorrean, haitzuloa oso polita izan zen. Asko ikasi nuen, adibidez, ibaiarena. Apo bat ikusi genuen, eta Adrianek esan zigun, apo hori kanpora ateratzen zutela ez hiltzeko.


    Bazkal ordua zenean, Oñatira abiatu ginen, bazkari gozo bat egitera. Bazkaldu eta gero, plazara joan ginen jolastera, parketik hurbil zegoelako. Han, iskina batean eserita, hizketan, jolasean, txisteetan... aritu ginen. Hiru eta erdiak jota, autobusera joan ginen, baina autobusean sartu aurretik, denon argazki ikaragarri bat egin genuen, unibertsitatearen aurrean.

    Autobusean sartu, eta Gasteizera abiatu ginen, gure aurpegi nekatuekin. Ia denok loak hartuta zeudenean, abesten hasi ziren batzuk. Eta ni, lokartu ezinik egon nintzen bidaia osoan. Azkenean, ailegatzean, klasean jolasteari ekin genuen eta txirrina jotzean, denok etxera joan ginen.

    EGUN APARTA IZAN ZEN HURA!!!! JUNE 6.B

    ErantzunEzabatu
  5. Goizeko 9:30etan joan ginen Arrikrutzera 16: 00 arte. Bideo bat ikusi genuen eta kobetara joan ginen. Kobazuloa oso handia zen.Tigre eta hartz bat ikusi genuen. Oso interesgarria izan zen, ordu bateko paseo bat ere egin genuen Adrian gidariarekin, ordu batekoa. Ondoren Oñatira joan ginen oso pozik egon ginen.Bukaeran autobuses Gasteizera iritsi ginen.
    Niri gehien gustatu zitzaidana Oñatin jolastea izan zen, kobak ikustea eta lehoia ikustea. Niretzat bisita ona baina pixka bat aspergarria izan zen.
    Oso ondo pasatu genuen autobusean eta txangoan .

    AMAIA 6.B

    ErantzunEzabatu
  6. Pasaden ostegunean, Arrikrutzera joan ginen eta Adrian gidaria ezagutu genuen, oso jatorra zen. Heldu ginenean,bideo bat ikusi genuen eta ikusiko genuen guztia azaltzen zuen. Ondoren, bi taldeetan banatu ziguten, beti bezala A eta B. Mendian gora joan ginen pausoz pauso arroka mota asko ikusten. Kobazulora heldu, eta ordu bat igaro ondoren irten ginen. Geroago adarra jo genuen!Eta azkenik Onatira bazkaltzera joan ginen.

    Niri gehien gustatu zitzaidana,kobazuloa izan zen , oso handia zen eta sartu ginenean beldurra neukan. Printzipioz ez zitzaidan gustatu, oso iluna zegoelako, armiarmak zeuden...Baina, oso dibertigarria izan zen hori ikustea. Gainera oso ondo pasatu nuen bazkaltzen Oñatin, asko gustatu zitzaidan, nire lagunekin bazkaltzea. Gainera lagun asko egin genituen. Horretaz gain, adarra jo genuenean, niri ez zitzaidan ateratzen, baina berdin du, gehienak jo zuten eta oso dibertigarria izan zen.

    Niri irteera asko gustatu zitzaidan, oso ondo pasatu nuen. Gonbidatzen zaituztet Arrikrutzera joatera, oso ondo pasatuko duzue. Esperientzia oso polita izan zen.

    Lucia 6-B

    ErantzunEzabatu
  7. Aurreko astean, Arrikrutzeko kobazuloetan egon ginen 6 garren mailako guztiak. Autobusez joan ginen eta autobusean zarata asko zegoen. Iritsi ginenean bideo bat ikusi genuen arbela digitalean, bideoan gauza asko azaltzen zituen. Gero,ibilbide geologikoa egin genuen. Hor, arroka desberdinak erakutsi ziguten, eta arroka batzuk azidoarekin nola errakzionatzen zuten erakutsi ziguten. Ondoren kobazuloetara joan ginen, hor eskalagtita, eskalagmita eta habe asko zeuden. Kobazuloaren lehen partea artifiziala zen, hormigoiez egindakoa. kobazuloa ikusi eta gero Oinatira joan ginen bazkaltzera. Nire bazkaria oso gozoa zegoen eta denak batera jan genuenez oso ondo pasatu nuen. Gure begiralearen izen Adrian zen. Oso ondo azaltzen zuen.

    Niretzako politena izan zen kobazuloko estalagtita, estalagmita eta habeak.
    Asko ikasi genuen, adibidez zer harritan erreakzionatzen zuen azidoa, nola zekiten zenbat urte zituen estalagmita bakoitza, nire iritziz asko ikasi genuen denok.

    Nire ustez, irteera hau oso interesgarria izan da, nire aita kobazulo batera joan nahi duenez nik proposatu diot Arrikrutzera joatea, asko gustatu zaidalako kobazuloa.


    Naroa 6B

    ErantzunEzabatu
  8. Pasadan ostegunean Oñatiko Arrikrutzeko kobazuloetan egon ginen. Adrian gure begiralea izan zen eta berarekin harri motak ikusi genituen eta kobazuloan sartu ginen.


    Hasteko bideo bat ikusi genuen. Kobazulora joateko bidean harriak ikusten joan ginen eta harri mota asko zeuden. Oso polita zen kobazuloa, estalaktitak eta estalagmitak oso handiak ziren. Asko ikasi nuen harriei buruz eta harrien motei buruz.

    Kobazulotik atera ginenean autobusa hartu eta Oñatiko plazara bazkaltzera joan ginen eta hortik egon ginen jolasten.

    Oso ondo pasatu nuen baina kobazuloaren barruan aspertu nintzen dena oso antzekoa zelako. Ni ez nintzateke bueltatuko kobazulora bi aldiz joan naizelako.


    Nerea 6.B

    ErantzunEzabatu
  9. Ostegunean Arrikrutzera joan ginen.
    9:30 autobusa hartu eta bidaia hasi genuen. Hara ailegatzean motxilak utzi eta bideo bat ikusi genuen. Polita zen bideoa. Bideoa ikusi eta gero hamaiketakoa jan eta harri batzuk ikustera joan ginen. Harri batzuk oso arraroak ziren. Harri batzuk ur azidoarekin erreakzioa zeukaten, ponpak egiten zituzten. Hori eta gero kobazulora joan ginen. Kobazuloan gauza asko ikusi genituen: Estalagmitak, Estalaktita, zutabeak...

    Niretzat politena kobazuloa izan zen. Estalagmita, estalagtita eta zutabeak edo habeak. Lehoi baten hezurdura ere ikusi genuen. Ura naturan nolako garrantzitsua den ikasi nuen. Oso ondo pasatu nuen kobazuloan eta gero Oñatin, jan genuen. Nik tortillazko bokata bat eta naranjazko zuku bat jan nuen. Gero nire lagunekin jokatu eta ondo pasatu genuen. Hori eta gero autobusa hartu eta gasteizera joan ginen.

    Oso ondo pasatu nuen eta agian nire gurasoekin berriro joango naiz.
    HEGOI 6B

    ErantzunEzabatu
  10. Goizeko bederatzietan autobusa gure bila etorri zen. 30 min egon ginen autobusean abesten. Gero Arrikrutzera heldu ginenean bideo bat jarri ziguten nola sortzen ziren kobazuloak ikusteko. Ondoren harri batzuk ikusi genituen. Eta amaitzeko kobazulora joan ginen. Kobazuloan ibiltzeko pasarela batetik joan ginen. Lehoi kabernarioa ikusi genuen. Hiru bakarrik daude munduan.

    Gehien gustatu zitzaidana izan zen kobazuloa ikustea. Estalagmita, estalaktitak eta habeak ikusten ziren. Eta ikasi dut han kubazuloan faila bat egon zela. Kare harria ura azidoarekin botatzen bazenion desegin egiten zen. Gidaria Adrián deitzen zen.

    Nire ustez oso polita zen eta Danelek asko zekien kobazuloetaz. Adarra jo genuen eta Daniel hoberena izan zen adarra jotzen. 15 segundu adarra jotzen airea hartu gabe. Begiraleak jatorra eta altua zen. Bizkaieraz hitz egiten zuen.
    Oier 6.B

    ErantzunEzabatu
  11. Bidai osoan abesten joan ginen, ere bai egon nintzen kirmenekin asko hitz egiten, ondoan nuelako. 10 etan iritsi ginen gutxi gora behera, lehenengo bideo bat jarri ziguten, bide horretan kobazuloa nola sortzen zen eta kobazuloaren historioa, bideoa ikusi bezain laster amaiketakoa jan genuen. Amaiketakoa bukatu eta gero, kobazulora igotzen hasi genuen eta bidaiaren bitartean arri batzuk ikusi genituen, eta bere izenak eta informazio orrokorra eman zigun.
    Nire iritziz politena kobazuloaren habeak, estalaktitak eta estalagmitak izan dira, ere bai estalaktita eta estalakmita gauza oso politak sortzen dituzte adibidez campaiak. Ikasi genuen nola sortzen diren campaiak ere bai nola sortu zen kobazuloa eta zergatik habe batzuk moztuta bezala daunden.
    Nire iritziz oso polita zen, gomendatzekoa, ere bai gidariak oso jatorrak dira, oso ondo pasatu nuen.
    Nik oso pozik bueltatuko nuke eta gero onatin jolasten eta bazkaltzenen egon ginen, oso oso gustora egon nintzen.

    Alain.D 6.B

    ErantzunEzabatu
  12. Azaroaren 28an Arrikrutzeko kobazulora joan ginen eguna pasatzeko.

    Niri gehien gustatu zitzaidana da kobuzuloaren zoruan fosilak egotea eta lehoiaren ezurdura ikustea. Ikasi dugu nola sortzen diren kobazuloak, estalactitak, estalagmitak, habeak,makarroiak, harri batzuen erreakzio kimikoa urarekin eta harri motak. Gero joan ginen Oñatira baskaltzera eta Oñatin egon ginen jolasten, gero autobusera joan ginen, eskolara joateko. Niri asko gustatu zait kobazulo ori, txikia nintzenean joan nintzen, baina ez nintzen gogoratzen ain handia zela.

    Bi aldiz joan naiz, baina gustatuko litzaidake berriz bueltatzea eta ere suerte izan genuen inork ez kanporatzea! 😂😂😂

    Danel Uriarte 6.B

    ErantzunEzabatu
  13. 1.azalpena:
    Goizeko bederatzietan autobusa hartu genuen eta ordu bat egon ginen autobusean. Iritsi ginenean bideo bat ipini zuen, azaltzen zuen nola egiten zuen kobazuloak, estalagmita...
    Hamaiketakoa jan ondoren, joan ginen arroka batzuk ikustera eta gidaiaria (Arian deitzen zen) azaldu zuen nola deitzen zirela eta nondik etorri diren... bukatu genuenean, kobazulora joan ginen.
    Irteten ginenean adarra jo genuen eta oso zaila zen ikutzea adarra, baina batzuk lortu zuen adarra jotzea. Gero joan ginen Oñati jatera eta oso ondo pasatu nuen han.

    2.politena,zer ikasi nuen, iritza:
    Niretzat politena izan zen, ikusi genuenean lehoia eta hartza.

    3.azken komentarioa:
    Oso ondo pasatu nuen kobazuloan baina ere bai oso ondo pasatu nuen Oñatin.

    Maria 6.B

    ErantzunEzabatu
  14. Ostegunean,arrikrutzeko kobara joango ginen. Autobuseko bidaia oso luzea egin zen niretzat, baina hara heldu bezain pronto, aldapa bat igo behar genuen. Aldapa igo eta gero bideo bat ikusi genuen. Bideo horretan azaldu zuten zer harri mota zeuden koban, zer animali aurkitu zituzten... Gero, hamaiketakoa hartu genuen. Hori egin eta gero, beste aldapa batera joan ginen, hor zeuzkaten harri mota desberdinak ikustera. Horretan igaro genuen, gutxi gora behera 20 minutu. Hori bukatu bezain pronto, beste leku batera joan ginen, hor metalez egindako ate bat egoen . Adrianek, gure begiraleak, esan zigun zerbait ukitzen ba genuen aterako ginela kanpora eta ez genuela berriz joango kobara. Ate hori zeharkatu bezain pronto, ikusi genuen koba bat. Adrian esan zuen hori ez zela benetazko koba, hormigoiez egindako koba baizik. Gero bste ate bat zeharkatu genuen. Hori pasatu bezain pronto, ikusi nuen koba bat.

    Koba hori zen super polita, ez nuen ikusi inoiz hainbeste estalaktita eta estalagmita batera. Gero joan ginen jatera oinatiko plazara, hor egon ginen jolasten eta hitz egiten.

    Ni oso ondo pasatu nuen, oso expriencia polita izan zen niretzat. Beharbada errepikatuko nuke. Ni ikasi nuena izan zen nola deitzen diren harriak, bere taktoa, nola sailkatzen dire eta nola egiten dire estalaktitak eta estalagmitak.

    Aizea Lillo 6ºB

    ErantzunEzabatu
  15. Pasada ostegunean Arrikrutzera joan ginenean. 6.B eta 6.A. heldu eta bi taldeetan banatu ziguten beti bezala 6.B eta 6.A, baina lehenengo bideo bat ikusi genuen. Bideoa oso interesgarria izan zen, gero Adrianekin, gidaria, harri mota asko ikusi genituen. Batzuk azidoarekin desegiten ziren, harriak ikusi eta gero haitzulora sartu ginen. Oso oso polita eta oso handia zen, estalagmita eta estalaktita asko zeuden oso ederrak ziren eta liluragarriak. Estalagmita eta estalagmita, txikiak handiak, ertainak, kurbatuak... zeuden. Haitzuloa ikuzi eta ondoren adar bat jo genuen. Gero Ohinatirea abiatu ginen autobusez.

    Heldu ginenean Ohinatiren plaza batean bazkaldu genuen eta ondoren asko jolastu genuen. Argazki pila bat atera genuen batzuk autobusean beste batzuk Arrikrutzen baina argazki gehien atera genuen lekuan Onatin izan zen.

    Nire ustez irteera hau oso dibertigarria, interesgarria eta esperientzia oso polita izan genuen. Espero dut horrelako itera gehiago egitea.

    Alain Campón 6.B

    ErantzunEzabatu
  16. Arrikrutzeko irteerara ostegun batean izan zen, 9:30 atera ginen eta 10:25 ailegatu ginen.
    Ailegatu eta gero bideo bat ikusi genuen eta ondoren harri berezi batzuk ikusi eta ukitu genuen. Kobazuloari buruz gehien gustatu zitzaidana izan ziren: estalagmitak, estalaktitak, zutabeak edo habeak, lehoi kabernaria, artzak… kobazuloa guztira nire iritziz 9,5 bat dauka.
    Ondoren Oñatira joan ginen eta hor bazkaldu eta jolastu genen.
    NOA 6.B ♥♥♥

    ErantzunEzabatu
  17. Goizeko bederatzi eta erdietan autobusa hartu eta Arrikrutzeko bidean jarri ginen. Arrikrutzera ailegatu bezain pronto, autobusetik jeitsi eta beste bide bat hartu genuen, eskerrak askar konturatu ginela eta buelta eman genuela.
    Arrikrutzeko bisita hasteko tokira ailegatu ginenean bideo bat ikusi genuen, bideo horretan azaltzen zuten nola sortzen ziren kobazuloak eta gauza gehiago.
    Bideoa ikusi ondoren hamaiketakoa jan genuen. Hamaiketakoa jan eta gero bide bat egin genuen, bide horretan ikusten ziren hiru arroka tipo, munduko tipo guztiak izateko bat falta zen, espaziotik zetorrena.
    Bidetik paseo txiki bat egin ondoren, kobazulora sartzera joan ginen sartu bezain pronto, lehen ikusten zena estalagtita txiki batzuk ziren, gure gidaria Adrian deitzen zena, azaldu zigun oraindik ez ginela kobazulora sartu, eta estalagtita horiek ez zirela naturalak, baizik eta gizakiak lagunduta handiagoak egiten.
    Kobazulora sartu ginenean askotan gelditu eta azalpen asko eman zituen adibidez, nola sortu zen kobazuloa, nola deitzen ziren beste arroka batzuk, zergatik ziren horrelakoak beste arroka batzuk, kobasulo horretan aurkitu zela lehoi kabernario baten ezurdura, munduan bakarrik hiru aurkitu zirela eta Arrikrutzeko kobazuloan aurkitu zena lehena izan zen eta gauza gehiago, oso interesgarria izan zen. Kobasulotik ateratzeko egin genuen bidean gauza gehiago azaldu zituen, istorio bat kontatu zigun, elefante baten silueta erakutsi zigun pareta batean.
    Kobazulotik ia jende guztia aterata zegoenean Adrianek erakutsi zigun sarreran armiarmen etxea arrautzekin zegoela eta kobazuloetan h
    haize asko dagoela, hori erakusteko zulotxo bat zegoen, zulotzotik aizea ateratzen zen.
    Kobazulotik ateratzean, Adrianek bi adar atera zituen eta jo genituen hastean zaila zen baina denborarekin errazagoa zen.
    Jateko ordua zenez ortik hurbil zegoen herri batera Oñati izenekoa joan ginen
    jatera, an ordu eta erdi gutxi gora bera egon ginen jolasten eta jaten.
    Jan eta ondoren Gazteisera bueltatzeko ordua zen.
    Oso ondo pasatu nuen Arrikrutzen eta gauza asko ikasi nituen.
    Nire iritziz irtenaldia oso interesgarria izan da, errekomendatzen dut.

    Ane 6B

    ErantzunEzabatu
  18. Ostegunean, Autobuseko bidaia oso luzea egin zen niretzat, baina hara heldu bezain pronto, aldapa bat igo behar genuen. Aldapa igo eta gero bideo bat ikusi genuen. Bideo horretan azaldu zuten ze harri mota zeuden koban, zer animali aurkitu zituzten... Gero, hamaiketakoa hartu genuen. Hori egin eta gero, joan ginen beste aldapa batera, hor zeuzkaten harri mota desberdinak. Horretan izan genuen, gutxi gora behera 20 minutu. Hori bukatu bezain pronto, joan ginen beste leku batera, hor zegoen ate bat metalez eginda. Adrianek, gure begiralea, esan zigun zerbait ukitzen ba genuen aterako ginela kanpora eta ez genuela berriz joango kobara. Ate hori zeharkatu bezain pronto, ikusi genuen koba bat. Adrian esan zuen hori ez zela benetazko koba, hormigoiez egindako koba baizik. Gero bste ate bat zeharkatu genuen. Hori pasatu bezain pronto, ikusi nuen koba bat.

    Koba hori zen super polita, ez nuen ikusi inoiz hainbeste estalaktita eta estalagmita batera. Gero joan ginen jatera oinatiko plazara, hor egon ginen jolasten eta hitz egiten.

    Ni oso ondo pasatu nuen, oso experiencia polita izan zen niretzat. Beharbada errepikatu nuke. Ni ikasi nuena izan zen nola deitzen diren harriak, bere taktoa, nola sailkatzen dira eta nola egiten diren estalaktita eta estalagmitak.

    UXUE 6.B

    ErantzunEzabatu
  19. Ostegunean Arrikrutzera joan ginen, kobazulo batera. Autobusez joan ginen, ikastolatik 9:30etan atera ginen eta Arrikrutzera 10:30 iritzi ginen. Autobusezko bidaia, ordu bat gutxi gora behera iraun zuen. Iristean bideo bat ikusi genuen eta bideoa ikusi eta gero hamaiketakoa jan genuen.

    Hamaiketakoa jan eta gero aldapa txiki bat igo genuen. Aldapa horretan harri batzuk zeuden aztertzeko eta Adrian gidariarekin aztertu genituen. Aldapa horren zegidan kobazulorako sarrera zegoen. Kobazulora sartzean dena iluna zegoen. Kobazuloa oso polita zen, Estalagmita eta Estalaktita asko eta asko zeuden. Artza baten hezurrak zeuden eta lehoi kabernario bat. Kobazuloan “tela” izeneko estalaktita antzeko bat ikusi genuen eta ikasi genuen. Azkenik Oñatira joan ginen bazkaltzera.

    Nire iritziz irtenaldirik politena izan da oraingoz. Baina urte onetan seguru irtenaldirik hoberena Espejokoa izango da. Oso ondo pasatu dut. Gidariak oso jatorrak izan dira.

    Nahia 6.B

    ErantzunEzabatu
  20. Arrikrutzen irteera oso ondo egon zen eta gainera oso ondo pasatu nuen denbora nire lagunekin, irakasleekin eta gidariekin, nire ustez Arrikrutzen irteera izan da urte honetan gehien gustatu zaidan irteera, baina bakarrik oraingoz.

    Lehenengo autobusa hartu genuen eta autobusa barruan denbora guztian kantatzen ari izan ginen. 30 minutu barru gure helmugara iritsi ginen. Iritsi eta gero bideo bat ikusi genuen eta bideoaren gaia, nola ez, kobazuloak ziren. Ondoren, energia hartzeko hamaiketakoa hartu genuen eta gero kobazulora. Kobazuloa eta gero Oñatira joan ginen bazkaria hartzeko eta geron denbora libre. Jan eta gero eta jolastu eta gero autobusa berriro hartu genuen eta 4:30 tan Arantzabelan geuden.

    Gehien gustatu zaidana izan da kobazuloa. Kobazuloan estalgmitak eta estalagtitak asko zeuden eta gainera susto handia hartu nuen lehoi lehrtuta batekin. Eta ere bai asko gustatu zitzaidan Oñatira joatea jateko, hor ezenario bat zegoelako eta Julen eta ni rapeatzen hasi ginen.

    Nire iritziz irtenaldirik politena izan da oraingoz, eta asko gustatu zait joatea. Nik errepikatuko nuke

    Daniel 6.B

    ErantzunEzabatu
  21. Arrikrutzen irteera oso ondo egon zen eta gainera oso ondo pasatu nuen denbora nire lagunekin, irakasleekin eta gidariekin, nire ustez Arrikrutzen irteera izan da urte honetan gehien gustatu zaidan irteera, baina bakarrik oraingoz.

    Lehenengo autobusa hartu genuen eta autobusa barruan denbora guztian kantatzen ari izan ginen. 30 minutu barru gure helmugara iritsi ginen. Iritsi eta gero bideo bat ikusi genuen eta bideoaren gaia, nola ez, kobazuloak ziren. Ondoren, energia hartzeko hamaiketakoa hartu genuen eta gero kobazulora. Kobazuloa eta gero Oñatira joan ginen bazkaria hartzeko eta geron denbora libre. Jan eta gero eta jolastu eta gero autobusa berriro hartu genuen eta 4:30 tan Arantzabelan geuden.

    Gehien gustatu zaidana izan da kobazuloa. Kobazuloan estalgmitak eta estalagtitak asko zeuden eta gainera susto handia hartu nuen lehoi lehrtuta batekin. Eta ere bai asko gustatu zitzaidan Oñatira joatea jateko, hor ezenario bat zegoelako eta Julen eta ni rapeatzen hasi ginen.

    Nire iritziz irtenaldirik politena izan da oraingoz, eta asko gustatu zait joatea. Nik errepikatuko nuke.

    Daniel 6.B

    ErantzunEzabatu
  22. Ostegunean, Arrikrutzera joan ginen A eta B gela guztia baina pertsona batzuk ez ziren etorri berandu ailegatu zirelako. Bidaia oso luzea izan zen, eta ez aspertzeko abestu genuen abesti asko, baina batez ere sardina bat Joxe, Paulo eta Maria etorri ziren gurekin.
    Ailegatu ginenean ikusi genuen mendi asko eta paisai politak, mutilak pentsatu genuen eskalatu egin behar genuela, lekuan esan ziguten ezetz eta beste gauza asko ikusiko dugula. Bideo bat erakutsi zigun neska bat baina ez zen motza, luzea zen eta pixka bat aspergarria baina horren ondoren etorri zen Adrian beste ikasle bat eta oso jatorra zen.

    Kobazuloa irisii baino lehen arroka pilo bat ikusi genuen eta gehien gustatu zitzaidan
    Magma harria zen. Kobazulo sartu ginean kobazulo txiki batean sartu genuen eta gero benetako kobazuloan sartu ginenean hotza egiten zuen eta estalaktitak eta eskamitak ikusi genituen. Turra oso luzea izan zen baina ez oso interesgarria. Ordu asko pasatu ondoren Oñatira joan ginen eta hor jan genuen, gero ikasleak utzi zigun jokatzen plaza batean

    Nekatuta geundenean autobusa etorri zen eta eraman gintuen Gasteizera. Niri gustatu zait asko lagunekin egon naizelako eta asko ikasi dudalako.

    Julen 6B

    ErantzunEzabatu
  23. ARRIKRUTZ

    Azaroaren 28an Arrikrutzeko kobazuloak ezagutzera joan ginen seigarren mailakoek.
    Autobusa gure bila etorri zen 9:30tan puntu puntuan eta ordu bat gutxi gora bera iraun zuen bidaia baina oso ondo pasatu genuen hizketan.
    Hara iritsi bezain pronto bideo txiki bat ikusi genuen han ikusi ahal izango ditugun gauzei buruz, geroago hamaiketakoa jan eta kobazuloetara abiatu ginen.
    Kobazuloetatik atera eta gero Oñati izeneko herri batera joan ginen bazkaltzera,
    Bazkaldu ondoren denboratxo bat utzi ziguten jolasteko edo gure artean hitz egiteko, geroago ikastetxera bueltatu behar izan ginen etxera joateko.




    Kobazuloetara joanda nintzen, nire lagunekin joan omen nintzelako duela urte batzuk, baina ez nituen hain harrigarriak gogoratzen, izoztuta geratu nintzen estalaktitak eta estalagmitak hain handiak ikustean, baita ere pentsatzean milioika eta milioika urtetan egon direla han gogortzen eta forma hartzen benetan da gauza harrigarria.
    Adrian gure begiralea zen, eta oso ondo azaltzen zizkigun nola sortzen diren eta ze egon omen zen han gu jaio aurretik.




    Hotz asko egin arren bueltatuko naiz nire lagunekin edo familiarekin. 😋

    ErantzunEzabatu
  24. Ostegunean, egon gara nola denbora gehiegi autobusean Arrikrutzera joateko. Arrikrutzan geuden ikasten ezberdin arrokako formak nola asfaltoa hare harria... Eta kobazuloetan egon gara ikusten estalagmitak, estalagtitak animali hilda, hartz batzuk eta uste dut lehoinabar bat ere bai. Arrikrutz bukatu baino lehen adar bat jo dugu ikasle bakoitza eta gero joan gara plaza batera eta hor jan eta jolastu genuen.

    Gehienez gustatzen zaidanaizan zen kobazulo dena baino gehiago eta gehienez ez gustatu zitzaidana izan zen ikasi arrokako formak baina izan zen piska bat interesgarria

    BRYAN 6.B

    ErantzunEzabatu