2019-11-29

3. ASMAKIZUNA

PILOTA GUZTIEK
AURPEGIAN JOTZEN NAUTE;
BAINA NIK MINIK EZ, HARRIZKOA NAIZENEZ.

47 iruzkin:

  1. Esku pilotako frontoia

    Ander D.

    ErantzunEzabatu
  2. Pilota palako "pala" dela iruditzen zait.

    AMARA 6.B

    ErantzunEzabatu
  3. Eskupilota jokatzen den frontoiaren paretak direla uste dut.

    AMARA 6.B

    ErantzunEzabatu
  4. Hemen nire erantzuna: Frontoia

    Aitor 6.A

    ErantzunEzabatu
  5. Hemen nire erantzuna: Frontoia

    Aitor 6.A

    ErantzunEzabatu
  6. Nik uzte dut zapatila dela.
    Nora 6.A

    ErantzunEzabatu
  7. Nik uste dut erantzuna harrijasotzailea dela.

    Ander L.

    ErantzunEzabatu
  8. Harria da.

    Mireia R.A. 6.A.

    ErantzunEzabatu
  9. 3.Erantzuna
    Pilota frontoia
    Nahia 6.B

    ErantzunEzabatu
  10. Erantzuna frontoia da.
    Ane 6.B

    ErantzunEzabatu
  11. Erantzuna: Frontoia
    Amaia 6.B

    ErantzunEzabatu
  12. Erantzuna OINA da
    Hegoi 6B

    ErantzunEzabatu
  13. Erantzuna: Horma
    Naroa 6.B

    ErantzunEzabatu
  14. Erantzuna FRONTOIA da
    June 6B

    ErantzunEzabatu
  15. Erantzuna FRONTOIA da
    June 6B

    ErantzunEzabatu
  16. Erantzuna FRONTOIA da.

    Kirmen

    ErantzunEzabatu
  17. frontoiaren pareta

    itsaso 6.A

    ErantzunEzabatu
  18. Frontoia edo pareta.
    Danel Uriarte 6.B

    ErantzunEzabatu
  19. Erantzuna FRONTOIA da.

    Aizea Lillo 6ºB

    ErantzunEzabatu
  20. Erantzuna: Frontoia
    Beñat belakortu 6.b

    ErantzunEzabatu
  21. esku pilota Adrian Sanchez 6ºA

    ErantzunEzabatu