2019-02-17

"... ETA HORRELA BIZITZEN GARA ..."

Gai berriarekin hasteko hurrengo bideoa ikusiko dugu:


 

Zer behar dugu osasuntsu bizitzeko?
Idatzi iruzkinetan orain arte egin ez duzun eta hemendik aurrera "ON egoteko" egiteko intentzioa duzun proposamen bat.

24 iruzkin:

  1. Kaixo. Niretzat bideoa oso ona da. Guk jakiteko gauza asko eta ikasteko,oso osasungarria. Niretzat eskailerak gehiago jaitsi behar dut.
    Amaia 5.B ❤😉😁

    ErantzunEzabatu
  2. Ni ordenagailuan, telebistan etab... pasatzen dut baina hori ez da hain txarra ere bai ahal duzu hitzegin zure lagunekin wasapp eta discord adibidez. Ni beti ez dut jaten sagarra egunero baina askotan bai.
    Beñat Belakortu 5.B

    ErantzunEzabatu
  3. Nik pentsatzen dut kirola, janari osasungarria eta lo oso ondo egin behar dela bizitza osasungarri bat edukitzeko.

    ErantzunEzabatu
  4. Nik on egoteko saiatuko dut barazki gehiago jatea adibidez azenarioa. Ere bai egongo naiz gutxiago telebista eta ordenagailuaren aurrean egotea,eta eskuak garbituko ditut aldi gehiagotan.

    DANIEL 5.B

    ErantzunEzabatu
  5. Osasuntzu egoteko baraski eta fruta asko jan bahar dugu, ere kirola egin behar dugu.
    Nik "ON egoteko baraski eta fruta gehiago jango ditut.
    Alain Campón Luño 5.B

    ErantzunEzabatu
  6. Nik hasiko naiz barazkiak jaten eta fruta gehiago jaten, baina ez naiz joango etxeraino eskaileras nik bizi naizelako hamar-garren solairuan.
    Danel Uriarte 5.B

    ErantzunEzabatu
  7. Nik egin behar dudana on egoteko, karboidrato gehiago jan behar ditut.
    Aizea Lillo 5ºB

    ErantzunEzabatu
  8. Osasuntsu bizitzeko gure elikadura zaindu behar dugu ere pentsatu eta antolatu behar dugu gure erosketak eta kirolen bat egitea. Nik hemendik aurrera saiatuko naiz ordenagailua gutxiago erabiltzen.

    Ane 5.B

    ErantzunEzabatu
  9. Nire iritzia da, korrika egiten dut 19 km oso ondo egoten naiz korrika egiten.


    Uxue 5.B

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo!
    Nire ustez osasuntsuago bizitzeko ariketa fisikoa egin behar da: Etxera iristean igogailu batean ez igo, bizikletaz ibili, kirola egin...

    Nahia 5.B

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo, ni saiatuko naiz baraski gehiago jaten eta ordenagailua eta telebista gutxiago ibiltzen

    Naroa Azurmendi 5.B

    ErantzunEzabatu
  12. Ni saiatuko naiz eskaileretakin igotzen nire aiton-amonen etxera joaten naizenean 5. pisura, dieta orekatua izaten eta deporte gehiago egiten, aunke egiten dut futbola saskibaloia...
    Alain.D 5.B

    ErantzunEzabatu
  13. Ondo jango dut eta arreta gehiago jarriko diet eguneko 5 otorduei. Televista ikusi gabe jango dut eta kirol gehiago egingo dut. Korrika egitera aterako naiz eta eskailerak oinez igoko ditut.

    JUNE 5.B

    ErantzunEzabatu
  14. Nik saiatuko naiz movilarekin ez jan, soinketa gehiago egin, jan ondo eta ez txutxeriak gehiago, Ura edan asko eta ez coca cola, azkena jango dut askoz gehiago.

    Zuriñe 5B

    ErantzunEzabatu
  15. Ni prest nago fruta eta barazki gehiago jateko eta ordenagailuaren aurrean denbora gutxiago egotenko.

    Nerea 5.B

    ErantzunEzabatu
  16. Nik uzte dut bakarrik gauza bat gaizki egiten ari naizela ez ditudala eskuak garbitzen gozaldu, jan eta afaldu baino lehen.

    ErantzunEzabatu
  17. Ni egingo nukena obeto egoteko da: ez jan hainbat txutxeak, patatak, mantequilla... eta gauza horiek, berdurak jan bear ditugu

    Noa 5.B 😋😋

    ErantzunEzabatu
  18. Egongo naiz kirola egiten aste guztietan nik on egoteko eta dibertitzeko nire lagunekin. Ere bai jango dut frutak adibidez: Sagarrak, madariak. On egoteko

    Bryan 5.B

    ErantzunEzabatu
  19. Bideo hau ikusi ondoren konturatu naiz "on" egoteko zenbait gauza hobetu behar ditudala. Adibidez, otordu bat egin baino lehen eskuak garbituko ditut eta ur gehiago edango dut.

    Kirmen 5.B

    ErantzunEzabatu
  20. Bideo hau, lagundu dit gauzak gehiago egiteko. Adibidez oraindik aurrera barazki gehiago jango ditut. Kirol gehiago ez dut egingo, bi ordu eta erdi egoten naiz elak egunero saskibaloia jolasten. Ere saiatuko naiz ez egotea denbora luze ordenagailuaren.

    LUCIA 5-B

    ErantzunEzabatu
  21. Bideo hau, lagundu dit gauzak gehiago egiteko. Adibidez oraindik aurrera barazki gehiago jango ditut. Kirol gehiago ez dut egingo, bi ordu eta erdi egoten naiz elak egunero saskibaloia jolasten. Ere saiatuko naiz ez egotea denbora luze ordenagailuaren.

    LUCIA 5-B

    ErantzunEzabatu
  22. Nik uste dut jendea jaten badugu barazki eta fruta gehiago jendea biziko du oso ondo eta guztiok egongo gara on eta ez off.

    ErantzunEzabatu
  23. Nik pentsatzen dut kirola eta janaria zaindu behar duzula ON egoteko, ere ura ona da zure gorputza ON egoteko
    HEGOI 5-B

    ErantzunEzabatu
  24. Nik on egoteko barazki gehiago jango ditut eta ordenagailua oso gutxitan hartuko dut On egoteko.
    Marwa Kriouich 5.B

    ErantzunEzabatu